" /> TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT - Unelmankin verkkokauppa
Paketti alkaen 5,9€ yli 85€ tilaukset toimituskuluitta

  TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

 

 

 

Tilaajan tulee olla täysi-ikäinen tai hänellä tulee olla tilaamiseen huoltajan lupa.

 

Henkilö- ja osoitetietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille eikä niitä käytetä mainostukseen ilman asiakkaan lupaa.

 

Tilaajan tulee aina tarkistaa tilatessaan, että tiedot ovat oikein tilauksessa mm. tilaajan osoitetiedot, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Jos vastaanottajana on eri henkilö kuin tilaaja, niin tällöin tulee vastaanottajankin osoitetiedot tarkistaa huolella ja myös puhelinnumero vastaanottajalle.

 

Tilatessa toimitusehdot on hyväksyttävä kassalla aina ennen maksamista. Maksamaan ei pääse ilman toimitusehtojen hyväksymistä. Nämä toimitusehdot tulee hyväksyneeksi kun valitsee kassalla kohdan hyväksyn toimitusehdot. Tilaajalla on vastuu seurata paketin kulkua seurantatunnuksen avulla (Postin saapumisilmoitukset tekstiviestinä eivät tule aina perille). Lähetämme siksi seurantakoodin tilaajan ilmoittamaan sähköpostiin erikseen.

 

Toimitustavat

 


Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia ja paketit lähetetään pääsääntöisesti smartpakettina. Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Pakettilähetyksissä lähetämme asiakkaalle sähköpostitse viestin: Tilauksen tilan muutos, tilaus on valmis ja tässä viestissä näkyvissä myös paketin lähetystunnus/seurantakoodi. Asiakkaalla vastuu seurata paketinkulkua. Postista tulee saapumisilmoitus vastaanottajalle tekstiviestinä, mutta viestit eivät tunnetusti aina tule perille 100% varmuudella. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.

 

 

LUNASTAMATTOMAT /PALAUTUVAT LÄHETYKSET

 

Jos paketti palautuu takaisin lunastamattomana, niin mahdollisesta uudelleen postituksesta veloitamme asiakkaalta uudet toimituskulut. Lisäksi paketin palautuminen meille maksaa saman summan kuin lähetys. Yhteensä palautuneesta ja uudelleen postitettavasta paketista aiheutuu kuluja siis 11,80€.

 

Tilaajan tulee tarkistaa, että postinumero ja puhelinnumero ym. tiedot ovat oikein tilauksessa. Jos paketti palautuu takaisin kauppiaalle virheellisen osoitetiedon, puhelinnumeron tmv. takia, niin uudelleen postituksesta veloitamme palautusmaksun sekä uudet lähetyskulut.

 

Emme ole vastuussa postin tmv. viestiliikenteestä. Tilaajan vastuulla on seurata paketinkulkua lähetystunnuksen avulla. Lähetämme sähköpostitse tilaajalle viestin “Tilauksen tilan muutos – valmis”, jossa näkyvissä myös paketin lähetystunnus.

 

Toimituskulut

 


Posti- ja käsittelykulut tuotteille pakettina 5,90€ (paketti säilyy postissa 7vrk) tai pienimmille kangaslähetyksille kirjeenä 3,70€/kirje, verkkokauppa antaa vaihtoehdot automaattisesti. Kankaista toimitetaan maks. 60cm pala kirjeenä (osassa kankaista maksimi kirjeelle 40-50cm painon takia).

 

Yli 100 euron tilauksista ei peritä postikuluja, vaan kauppias tarjoaa ne. Näissäkin lähetyksissä perimme aiheettomasti takaisin palautuneesta ja uudelleen postitettavasta paketista palautus- ja uudelleentoimituskulut.

 

 

Hinnat

 

Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

 

Mahdolliset alennukset on ilmoitettu tuotekohtaisesti. Lisäetuudet ja kampanjat verkkokauppa huomioi antamalla alennuskoodi tilauksen yhteydessä. Alennusta ei voi lisätä tilaukseen jälkikäteen.

 

Maksutavat

 

Maksunvälittäjänä toimii Checkout Finland Oy.

 

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

 

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

 

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

 

Pankkimaksut

 

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

 

Luottokorttimaksut

 

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

 

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

 

Mobiilimaksutavat

 

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

 

Pivo

 

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

 

MobilePay

 

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

 

Masterpass

 

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

 

Lasku ja Osamaksu

 

Collector Lasku ja Osamaksu

Collector Bank AB, Y-tunnus 556597-0513, tarjoaa mahdollisuuden vähintään 20-vuotiaille kuluttajille ostaa laskulla / osamaksulla mahdollisuuden ostaa laskulla Suomessa.

Collector Kuluttajalasku ja osamaksu (B2C)

  • Yli 20-vuotiaille yksityishenkilöille Suomessa
  • Kertaostos maks. 5000 €
  • Laskulla automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden loppuun
  • Laskutuslisä ostajalle 2,95 €
  • Ostaja voi muuttaa laskun osamaksuksi, jolloin takaisinmaksuaika max 36kk

Lisätietoja: www.collector.fi

 

OP Lasku

OP Osta laskulla –rahoitus on hyödykesidonnainen kertaluotto, jolla kuluttaja voi maksaa verkko-ostokset erissä 

Rahoituksen myöntää OP Yrityspankki Oyj, joka tarkistaa kuluttajan luottotiedot ennen rahoituksen myöntämistä 

OP Osta laskulla on tarkoitettu

  • Yli 20-vuotiaille yksityishenkilöille Suomessa
  • Kuluttaja saa ensimmäiselle maksuerälle maksuaikaaa 30 päivää
  • Osta laskulla –rahoituksen voi saada 50-5000 euron ostokselle
  • Kuluttaja voi halutessaan maksaa koko velan kerralla pois
  • Osta laskulla –rahoituksen korko on kiinteä 14,95 % ja maksutavasta peritään kuluttajalta 2 euron laskutuspalkkion laskulta

Lisätietoja: www.op.fi

Mash Lasku ja Mash Osamaksu

Mashin lasku ja osamaksu ovat kuluttajalle edullinen tapa rahoittaa jopa 2 000 euron ostokset verkkokaupassa. Kun asiakas maksaa Mashin laskulla, hän saa 45 päivää korotonta maksuaikaa. Lisäksi hän voi kätevästi muuttaa laskun osamaksuksi kotona. 

Mashin laskun tai osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 19-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2 000 euron ostoksille. Arvoltaan 1 500 € ostoksen todellinen vuosikorko on 27,9 % maksuajan ollessa 12 kk.Mash Lasku• Asiakas saa 45 päivää korotonta maksuaikaa.
• Laskun voi kätevästi muuttaa osamaksuksi.Mash Osamaksu• Asiakkaasi valitsee itselle sopivan maksuajan (3, 6, 12 tai 24 kuukautta).

www.mash.com

Jousto

Jousto on suomalainen maksupalvelu, jolla voi maksaa verkkokaupassa joustavasti, nopeasti ja turvallisesti. Kun asiakas maksaa Joustolla ja valitsee maksutavaksi laskun, hän saa aina korotonta maksuaikaa 14 vuorokautta. Joustolla voi maksaa myös erissä jopa 1-12 kuukauden takaisinmaksusajalla.

Lisätietoja: https://www.jousto.com/

 

Myyntialue

 

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Suomen alueelle Ahvenanmaata lukuunottamatta.

 

Jos haluat tilata Ahvenanmaalle tai ulkomaille, ota yhteyttä sähköpostitse [email protected]. In case You want to order to Åland or abroad, please contact via e-mail

 

[email protected]

 

 

Toimitusaika

 


Tilaukset pyritään toimittamaan postiin parin seuraavan arkipäivän aikana, mutta viimeistään 5-7 arkipäivän aikana (käsittely- ja pakkausaika kaupassa).

 

Huomioithan, että viikonloppuisin ja arkipyhinä tilaukset eivät etene, joten ne pidentävät automaattisesti aikaa ja siksi puhutaan “arki”päivistä. Loma-aikana, ruuhkatilanteissa ym. voi

 

toimitusaika olla pidempi. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on päässyt loppumaan, ilmoitamme tästä välittömästi.

 

Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty

 

saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa tai perua /vaihtaa puuttuva tuote.

 

 

Viallisen tuotteen palautus

 

Määrämittaan leikatuilla kankailla ei ole palautusoikeutta, jos niissä ei ole vikaa.

 

Muilla tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus!

 

Jos tuotteissa on vikaa, otathan yhteyttä [email protected] Tarkistattehen saapuvat tuotteet heti ja kankaat ennen esipesua. Esipesun jälkeen emme voi enää olla varmoja,

 

että kangas olisi ollut viallinen jo ennen pesua. Joskus viallinen pesukone saattaa olla syyllinen esimerkiksi reikään tai rasvatahraan.

 


Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen unelmankin(at)outlook.com

 

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

 

Vialliset tuotteet palautetaan ns. asiakaspalautuksena. Tällöin maksamme palautuskulut.

 

13.6.2014 alkaen kuluttajansuojalain säädökset muuttuivat. 14 vrk:n palautusoikeus lasketaan asiakkaan tekemästä kaupan peruutusilmoituksesta.

 

Palauttaesssa tuotteita on 14 vrk:n kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta AINA ilmoitettava kaupan peruuntumisesta/palautuksesta myyjälle esim. sähköpostitse.

 

Ilmoituspäivästä alkaen on palautusoikeutta 14 vrk. Paketin noutamatta jättäminen ja siitä seuraava paketin palautuminen myyjälle tai paketin palauttaminen ilman

 

ilmoitusta ei velvoita myyjää peruuttamaan kauppaa. Maksuttomat asiakaspalautukset poistuvat. Palautuksissa vähennämme palautussummasta toimituskulut:

 

5,90 euroa. Virheellisen tuotteen palautuksesta ei tietenkään veloiteta mitään ja tällaisessa tapauksessa annamme tarkemmat tiedot palautusta koskien kun reklamaatioviesti on käsitelty.

 

 

Tarkista tilauksesi sen saapuessa. Mikäli tilaamasi tuote on virheellinen, ota mahdollisimman pian yhteyttä. Palautusmaksua varten tarvitsemme asiakkaan pankkitilinumeron (IBAN).

 

Jos tilaus on lähetetty postikuluttomasti asiakkaalle ja palautusten jälkeen tilauksen loppusumma on alle 100 euroa/tilaushetken postikuluttomuusrajan, niin vähennämme

 

toimituskulut (5,90 euroa).

Asiakkaana sinulla on oikeus tutustua tuotteeseen kotonasi samalla tavalla kuin voisit tutustua siihen kaupassa, mutta et voi ottaa sitä käyttöön ilman palautusoikeuden menettämistä.

 

Palautettava tuote tulee olla uutta vastaavassa ja myyntikelpoisessa kunnossa. Esim. Kankaita ei saa pestä ja leikata ja vasta sitten palauttaa. Tarkistathan kankaat siis ennen pesua.

 

Mahdolliset vika-asiat ym. reklamaatiot pyrimme käsittelemään mahdollisimman pian.

 

Tilausta koskevissa ongelmatilanteissa ym. pyydämme ottamaan yhteyttä meihin ensisijaisesti sähköpostitse: [email protected]

 

 

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

 


Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille.

 

Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

 

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, teethän heti vahinkoilmoituksen Postille.

 

 

Muut

 


Pidätämme oikeuden hinnan ja toimitusehtojen muutoksiin. Voimassa olevat hinnat ja ehdot ovat ne jotka tilaushetkellä on verkkokaupassamme ilmoitettu.

 

Kankaiden minimitilausmäärä on 4 kpl eli 40cm/kangas.

 

 

Yhteystiedot

 


Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

 


– Sähköpostilla [email protected]

 


– Facebookin kautta yksityisviestillä (Ompelin UnelmAnkin)

 

 

 

Rekisteriseloste

 

 

 

Henkilötietolain (523/99) 10 §:n mukainen rekisteriseloste

 

Rekisterin pitäjä ja sen yhteystiedot

 

Tmi UnelmAnkin

 

Kivilahdentie 265

 

43100 Saarijärvi

 

Y-tunnus 2842591-6

 

[email protected]

 


Rekisterin nimi:

 

Verkkokaupan asiakasrekisteri

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

 

Rekisteriä käytetään ainoastaan Verkkokaupan ja asiakkaan väliseen asiakassuhteen ylläpitoon.

 

Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä asiakasrekisteriin.

Rekisterin tietosisältö
Asiakkaan perustiedot: asiakasnumero, sukunimi, etunimi, postiosoite, postinumero, postitoimipaikka, puhelinnumero, matkapuhelinnumero,

 

sähköpostiosoite, tilaushistoria ja toimituksen seurantatiedot.

Säännönmukaiset tietolähteet

 

Yhteystiedot tallennetaan asiakkaan rekisteröitymisen yhteydessä. Muut tiedot tallentuvat asiakkaan tehdessä ostoksia verkkokaupassa.

Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopantalousalueen ulkopuolelle

 

Rekisterin ylläpitäjä ei luovuta tietoja ulkopuolisille tahoille.

Rekisterin suojauksen periaatteet

 

Rekisterinpitäjän tietojärjestelmä sekä tiedostot on suojattu normaalisti käytössä olevilla teknisillä sujausmenetelmillä.

 

Rekisterin käyttöoikeus edellyttää henkilökohtaista käyttäjätunnusta ja salasanaa, jotka myönnetään vain rekisterinpitäjän henkilökuntaan kuuluvalle, jonka asemaan ja tehtäviin mainittu käyttöoikeus liittyy.

 

 

Tietosuojaseloste 01.06.2019

 

Rekisterin pitäjä ja sen yhteystiedot

 

Tmi UnelmAnkin

 

Kivilahdentie 265

 

43100 Saarijärvi

 

Y-tunnus 2842591-6

 

[email protected]

 

 

 

Mitä tietoja minusta kerätään?

 

Asiakasrekisteriin tallennetaan asiakkaan etunimi,sukunimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maa,sähköpostiosoite, puhelinnumero, asioidessa käytetty kieli,asioidessa käytetty valuutta.Yritysasiakkaalta tallennetaan lisäksi yrityksen nimi, y-tunnus ja alv-tunnus.

 

Lisäksi verkkokaupan tilaustietoihin tallennetaan asiakkaan tilauksen yhteydessä antamat tiedot, kuten tilauksen tuotesisältö,maksutapa ja toimitustapa.

 

Mihin henkilötietoja käytetään?

 

Henkilötietoja käytetään:

 

  • Asiakassuhteen hoitamiseen
  • Tilauksen toimitukseen ja käsittelyyn, sekä arkistointiin
  • Tilastollisiin tarkoituksiin
  • Markkinointi tarkoituksiin

 

Henkilötietojenkäsittelyn oikeusperusteena on sopimus, suostumus tai oikeutettu etu.

 

Henkilötietojenkäsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:ntietosuoja-asetuksen asettamat vaatimukset.

 

Kuinka kauan henkilötietojani säilytetään?

 

Säilytämme henkilötietojasi niin kauan, kuin on tarpeellista rekisterin käyttötarkoitusten toteuttamiseksi.

 

Lisäksi joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin niiltä osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden hoitamiseksi.

 

Tietojen luovutus kolmansille osapuolille

 

Luovutamme henkilötietoja logistiikka- ja maksupalveluyhteistyökumppaneille, verkkokauppamme toiminnan mahdollistamiseksi.

 

 

Asiakkaan oikeudet

 

Asiakkaana sinulla on seuraavat oikeudet:

 

  • Tarkistusoikeus
  • Oikaisuoikeus
  • Oikeusperuuttaa suostumus
  • Poisto-oikeus

 

 

 

 

 

0