Paketti alkaen 6€ yli 95€ tilaukset toimituskuluitta

  TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

 

 

 

Tilaajan tulee olla täysi-ikäinen tai hänellä tulee olla tilaamiseen huoltajan lupa.

 

Henkilö- ja osoitetietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille eikä niitä käytetä mainostukseen ilman asiakkaan lupaa.

 

Tilaajan tulee aina tarkistaa tilatessaan, että tiedot ovat oikein tilauksessa mm. tilaajan osoitetiedot, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Jos vastaanottajana on eri henkilö kuin tilaaja, niin tällöin tulee vastaanottajankin osoitetiedot tarkistaa huolella ja myös puhelinnumero vastaanottajalle.

 

Tilatessa toimitusehdot on hyväksyttävä kassalla aina ennen maksamista. Maksamaan ei pääse ilman toimitusehtojen hyväksymistä.

Nämä toimitusehdot tulee hyväksyneeksi kun valitsee kassalla kohdan hyväksyn toimitusehdot.

Tilaajalla on vastuu seurata paketin kulkua seurantatunnuksen avulla (saapumisilmoitukset tekstiviestinä eivät tule aina perille).

Lähetämme siksi seurantakoodin tilaajan ilmoittamaan sähköpostiin erikseen. Jos et saa tilauksestasi alunperinkään tilausvahvistusta, ole yhteydessä

sähköpostilla [email protected]

 

Toimitustavat

 

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia, Matkahuoltoa sekä DB Schenkeriä. Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana.

Pakettilähetyksissä lähetämme asiakkaalle sähköpostitse viestin: “Tilauksesi on lähetetty” ja tässä viestissä näkyvissä myös paketin lähetystunnus/seurantakoodi.

Asiakkaalla on vastuu seurata paketinkulkua. Paketista tulee saapumisilmoitus vastaanottajalle tekstiviestinä ja /tai sähköpostilla, mutta viestit eivät tunnetusti aina tule perille 100% varmuudella.

Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.

Toimituskulut

 
Lähetys- ja käsittelykulut tuotteille pakettina vaihtelevat valitusta kuljetusyhtiöstä riippuen 6-6,90€  tai pienimmille kangaslähetyksille kirjeenä 4€/kirje (Manner-Suomessa),

verkkokauppa antaa vaihtoehdot automaattisesti.

Kankaista toimitetaan maks. 60cm pala kirjeenä (osassa kankaista maksimi kirjeelle 40-50cm painon takia).

 

Yli 95 euron tilauksista ei peritä toimituskuluja (Manner-Suomessa), vaan kauppias tarjoaa ne. Näissäkin lähetyksissä perimme aiheettomasti takaisin palautuneesta ja uudelleen

lähetettävästä paketista palautus- ja uudelleentoimituskulut.

Toimitusaika

 
Tilaukset pyritään toimittamaan kuljetusyhtiölle parin seuraavan arkipäivän aikana, mutta viimeistään 5-7 arkipäivän aikana (käsittely- ja pakkausaika kaupassa).

Huomioithan, että viikonloppuisin ja arkipyhinä tilaukset eivät etene, joten ne pidentävät automaattisesti aikaa ja siksi puhutaan “arki”päivistä. Loma-aikana, ruuhkatilanteissa ym. voi

toimitusaika olla pidempi. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on päässyt loppumaan, ilmoitamme tästä välittömästi.

Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty

saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa tai perua /vaihtaa puuttuva tuote.

Lisäksi huomioithan, jos tilauksesi sisältää sekä ennakkotilaus- että varastokankaita, kaikki tuotteet toimitetaan samalla kerralla, kun ennakkotilauskankaat on

saapuneet varastollemme.

 

Lisätilaus

 Jos tilauksestasi ei ole saapunut toimitusvahvistusta, sinun on mahdollista tehdä lisätilaus. Kassalla on Lisätilaus vaihtoehto, joka jättää toimituskulut pois.

Kirjoita tällöin viestikenttään aiemman tilauksesi numero, jolloin meidän on helpompi yhdostää ne. Ja olisi hyvä, jos laittaisit vielä viestiä (sähköposti, some), 

että teit lisätilauksen. Tällöin huomaamme varmemmin asian. Valitettavasti jo maksettuja postikuluja emme pysty enää jälkikäteen palauttamaan.

Joten jos tuntuu ensimmäistä tilausta tehdessä, että aikoo lisätilata jotakin, kannattaa valita jo ensimmäiseen tilaukseen toimitusvaihtoehdoksi lisätilaus ja kirjoittaa viestiksi,

että lisää myöhemmin tuotteita jolloin toimituskuluraja ylittyy. Ja jos ei sitten ylitykään, niin toimituskulut saa maksettua toisen tilauksen yhteydessä tai vaikka pelkästään.

 

LUNASTAMATTOMAT /PALAUTUVAT LÄHETYKSET

 

Jos paketti palautuu takaisin lunastamattomana, niin mahdollisesta uudelleen toimituksesta veloitamme asiakkaalta uudet toimituskulut sekä muut palautumisesta aiheutuneet kulut.

Veloitamme siis asiakkaalta kuljetusliikkeen meiltä laskuttamat palautuskulut (6-6,90€) ja mahdolliset uudet toimituskulut (6-6,90€).

 

Tilaajan tulee tarkistaa, että postinumero ja puhelinnumero ym. tiedot ovat oikein tilauksessa.

Jos paketti palautuu takaisin kauppiaalle virheellisen osoitetiedon, puhelinnumeron tmv. takia, niin uudelleen lähetyksestä veloitamme palautusmaksun sekä uudet lähetyskulut.

 

Emme ole vastuussa kuljetusyhtiöiden viestiliikenteestä. Tilaajan vastuulla on seurata paketinkulkua lähetystunnuksen avulla.

Lähetämme sähköpostitse tilaajalle viestin “Tilauksesi on lähetetty”, jossa näkyvissä myös paketin lähetystunnus.

Viallisen tuotteen palautus /Reklamaatio

 

Tarkista tilauksesi sen saapuessa. Mikäli tilaamasi tuote on virheellinen, ota mahdollisimman pian yhteyttä.

Määrämittaan leikatuilla kankailla ei ole palautusoikeutta, jos niissä ei ole vikaa (koskee myös valmispaloja).

Muilla tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus!

Jos tuotteissa on vikaa, otathan yhteyttä [email protected]

 

Tarkistattehen saapuvat tuotteet heti ja kankaat ennen esipesua. Esipesun jälkeen emme voi enää olla varmoja,

että kangas olisi ollut viallinen jo ennen pesua. Joskus viallinen pesukone saattaa olla syyllinen esimerkiksi reikään tai rasvatahraan. 

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen [email protected]

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Vialliset tuotteet palautetaan ns. asiakaspalautuksena. Tällöin maksamme palautuskulut. Tarkemmat ohjeet saat sähköpostilla otettuasi yhteyttä ja reklamoituasi tuotteen.

Joskus näkemyseroja syntyy esimerkiksi tuotteen värisävystä, sillä näytön ominaisuudet vaikuttavat värien toistumiseen. Yritämme kuvata

tuotteet mahdollisimman luonnollisen sävyisenä, mutta tekniikka aiheuttaa rajoituksia. Otathan tämän huomioon ennen tilauksen tekoa.

 

Palautukset 

 

Määrämittaan leikatuilla kankailla ei ole palautusoikeutta, jos niissä ei ole vikaa (koskee myös valmispaloja).

Muilla tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus!

Jos palautus perustuu ns. mielikuvaan kankaasta ja esimerkiksi värisävyistä, kuvion koosta, jne. on asiakkaan otettava yhteyttä [email protected]

Näihin vaikuttaa tekniikka, joten täydelliseen aitoon värintoistoon emme pysty. Pyrimme resurssiemme puitteissa kuvaamaan tuotteiden mittakaavaa jotenkin,

mutta myöskään täydelliseen yksi yhteen mittakaavan kuvaamiseen emme pysty. Otathan huomioon verkosta ostamisen tekniset rajoitukset ostopäätöksen yhteydessä

ennen kuin hyväksyt toimitusehdot. Jos palautus hyväksytään, asiakas  palauttaa kankaat omalla kustannuksella. Mahdollinen rahanpalautus koskee vain kankaita, ei kuljetuskustannuksia. 

 

13.6.2014 alkaen kuluttajansuojalain säädökset muuttuivat. 14 vrk:n palautusoikeus lasketaan asiakkaan tekemästä kaupan peruutusilmoituksesta.

Palauttaesssa tuotteita on 14 vrk:n kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta AINA ilmoitettava kaupan peruuntumisesta/palautuksesta myyjälle esim. sähköpostitse.

Ilmoituspäivästä alkaen on palautusoikeutta 14 vrk. Maksuttomat asiakaspalautukset poistuivat. Palautuksissa vähennämme palautussummasta toimituskulut: 5,90-6,40 euroa.

Mikäli asiakas haluaa palauttaa tilaamansa tuotteet, maksaa hän itse palautuksesta koituvat palautuskulut.

Kun tilaus on palannut takaisin UnelmAnkille ja olemme todenneet tuotteen virheettömäksi, maksamme tuotteiden summan (poislukien toimituskulut) kokonaisuudessaan asiakkaan

käyttämälle maksutavalle.

 

Vaihtotilanteessa asiakas maksaa tuotteen palautuksesta koituvat postikulut ja UnelmAnkin uuden tuotteen lähetyskulut yhden kerran.

Mikäli korvaavaa tuotetta ei verkkokaupasta sillä hetkellä löydy, toimitaan tilanteessa asiakaspalautuksen tavoin.

 

Muistathan, että paketin noutamatta jättäminen ja siitä seuraava paketin palautuminen myyjälle tai paketin palauttaminen ilman

ilmoitusta ei velvoita myyjää peruuttamaan kauppaa.

 

 
Asiakkaana sinulla on oikeus tutustua tuotteeseen kotonasi samalla tavalla kuin voisit tutustua siihen kaupassa, mutta et voi ottaa sitä käyttöön ilman palautusoikeuden menettämistä.

Palautettava tuote tulee olla uutta vastaavassa ja myyntikelpoisessa kunnossa. Esim. Tuotetta ei saa pestä ja vasta sitten palauttaa. 

 

Mahdolliset vika-asiat ym. reklamaatiot pyrimme käsittelemään mahdollisimman pian.

Tilausta koskevissa ongelmatilanteissa ym. pyydämme ottamaan yhteyttä meihin ensisijaisesti sähköpostitse: [email protected]

 

 

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

 


Valitettavasti kuljetusyhtiöt huolellisesta pakkaamisesta huolimatta eivät aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille.

Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, teethän heti vahinkoilmoituksen paketin toimittaneelle kuljetusyhtiölle.

 

Hinnat

 

Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Mahdolliset alennukset on ilmoitettu tuotekohtaisesti. Lisäetuudet ja kampanjat verkkokauppa huomioi antamalla alennuskoodi tilauksen yhteydessä. Alennusta ei voi lisätä tilaukseen jälkikäteen.

Muut

 
Pidätämme oikeuden hinnan ja toimitusehtojen muutoksiin. Voimassa olevat hinnat ja ehdot ovat ne jotka tilaushetkellä on verkkokaupassamme ilmoitettu.

Kankaiden minimitilausmäärä on 4 kpl eli 40cm/kangas.

Myyntialue

 

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Suomen alueelle (mukaanlukien Ahvenanmaa) sekä EU:n alueelle.

 

Yhteystiedot

 
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

– Sähköpostilla [email protected]

– Facebookin kautta yksityisviestillä (Ompelin UnelmAnkin)

– puhelin +358442903171

Toivoisimme, että käytät ensisijaisesti sähköpostia.

 

 

 

Maksutavat

 

Maksunvälittäjänä toimii Checkout Finland Oy.

 

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja

Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle.

Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. 

 

Pankkimaksut

 

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet.

Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla.

Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

 

Luottokorttimaksut

 

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard ja American Express -korteilla.

Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode  ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

 

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

 

Mobiilimaksutavat

 

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään

tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut,

jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

 

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

 

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

 

 Siirto

 Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot löytyvät OP:n ja Nordean sivuilta.

 

Lasku ja Osamaksu

 

Collector Lasku ja Osamaksu

Collector Bank AB, Y-tunnus 556597-0513, tarjoaa mahdollisuuden vähintään 20-vuotiaille kuluttajille ostaa laskulla / osamaksulla mahdollisuuden ostaa laskulla Suomessa.

Collector Kuluttajalasku ja osamaksu (B2C)

  • Yli 20-vuotiaille yksityishenkilöille Suomessa
  • Kertaostos maks. 5000 €
  • Laskulla automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden loppuun
  • Laskutuslisä ostajalle 2,95 €
  • Ostaja voi muuttaa laskun osamaksuksi, jolloin takaisinmaksuaika max 36kk

Lisätietoja: www.collector.fi

 

OP Lasku

OP Osta laskulla –rahoitus on hyödykesidonnainen kertaluotto, jolla kuluttaja voi maksaa verkko-ostokset erissä 

Rahoituksen myöntää OP Yrityspankki Oyj, joka tarkistaa kuluttajan luottotiedot ennen rahoituksen myöntämistä 

OP Osta laskulla on tarkoitettu

  • Yli 20-vuotiaille yksityishenkilöille Suomessa
  • Kuluttaja saa ensimmäiselle maksuerälle maksuaikaaa 30 päivää
  • Osta laskulla –rahoituksen voi saada 50-5000 euron ostokselle
  • Kuluttaja voi halutessaan maksaa koko velan kerralla pois
  • Osta laskulla –rahoituksen korko on kiinteä 14,95 % ja maksutavasta peritään kuluttajalta 2 euron laskutuspalkkion laskulta

Lisätietoja: www.op.fi

Jousto

Jousto on suomalainen maksupalvelu, jolla voi maksaa verkkokaupassa joustavasti, nopeasti ja turvallisesti. Kun asiakas maksaa Joustolla ja valitsee maksutavaksi laskun,

hän saa aina korotonta maksuaikaa 14 vuorokautta. Joustolla voi maksaa myös erissä jopa 1-12 kuukauden takaisinmaksusajalla.

Lisätietoja: https://www.jousto.com/

 

 

 

 

 

Terms and conditions

 

 

To place an order, you must be 18 years of age or older.

Shipping is available into EU countries.

Please check all your information is right, address, phone number, etc.
You have to accept these Terms and conditions before you can pay.

Please follow your parcel via tracking code. You will receive code from us to your email, after your order is ready.
If you didn’t get tracking code to email, please contact [email protected]
Following is important, so parcel won’t be sent back to us. Then there would be a lot of extra costs and
new shipping costs will be charged from customer.

 

 

Delivery Charges and Delivery

 

Inside Finland (excluding Åland) delivery costs are 6€ – 6,90€ (depending transport company you select; Posti, Matkahuolto or DB Schenker) and over 95€ orders are delivered for free.

To other coutries and Åland orders will be dispatched as a parcel and mainly via the Finnish postal service Posti.
After you have selected your country, you will see delivery charges.

Åland, Sweden, Germany, Denmark, Estonia, Latvia, Lithuania 12,90€ (during the Night of the Fabrics 9,90€)

Other EU countries 20,90€ (during the Night of the Fabrics 18,90€)

 

Handling and Dispatch Times

Orders will be dispatched normally within few working days. But please notice that during weekends, holidays and
rush times delivery time can be longer.

Also notice that, if you order both PRE-ORDER fabrics and IN STOCK fabrics at same order, whole order will
be delivered at the same time, when pre-order fabrics have arrived.

 

Additional order

If you haven’t received Delivery confirmation yet, it’s possible to make additional order. There
is possible to choose additional order after you have given your name and address. But please mention
the number of your first order, so it’s easier to us to combine orders.

 

Return

Cut-to-size fabrics have no return rights if there isn’t any faults in fabric.
Note that the colors on the screen may differ slightly from the printed colors.
For all other products, we offer a 14­-day exchange or return policy.
The customer pays the delivery costs for the return or exchange.
Before returns or exchanges, always contact [email protected]

 

Reclamation

For fabrics cut to length, we offer a 14-­day complaints policy from receipt of the product.
Please check all the fabrics as soon as they have arrived and before you wash or cut them.
Note that the colors on the screen may differ slightly from the printed colors, so this is not a fault.
If there is any faults in the fabrics / goods, please contact as soon as possible [email protected]

 

Transportation damage

Once you receive the package, please check its external conditions.
If the package shows significant damage, any signs of mishandling, or the seal has been broken,
please do the reclamation to transport company.

 

Prices

The prices are including VAT 24%. All prices are in EURO.
Åland is an exception, there will be VAT 0% after you have selected Åland to
delivery country. Any fees are paid to appropriate customs agency by the end customer.

 

Other

We reserve the right to change the price and delivery terms.
The valid prices and conditions are those stated in our online store at the time of ordering.

The minimum order quantity for fabrics is 4 pieces = 40cm / fabric.

 

Sales area

Shipping is available into EU countries.

 

Payment methods

We use Checkout Finland Oy as a payment service provider.
Checkout payment-gateway service transmits your payment to the merchant.
Service is a registered payment-institution under the supervision of the Financial Supervisory Authority (FIN-FSA).
Checkout Finland Oy (Corporation-ID: 2196606-6), maintains this service.

 

Payment by Finnish Banks
All Finnish banks are available as a payment method.
Checkout Finland Oy is shown as the payee on your account statement,
we forward your payment to the online merchant. From the online store,
you will be directed to your own bank to make the payment.

 

Payment by credit cards
Payments can be made Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard and American Express.
The online store uses international Verified by Visa – , MasterCard SecureCode and American Express SafeKey authentication services.
Checkout appears as the payee on the card invoice and forwards the payment card payment paid
by the customer directly to the merchant. Card payments are made securely using a secure payment form
and payment card information is not stored in e-commerce systems.

 

Mobile payments
Checkout provides Pivo, MobilePay and Siirto as mobile payment options.
Please read more
https://pivo.fi/download/
mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot
https://www.nordea.fi/en/personal/our-services/online-mobile-services/siirto.html

 

Invoice or installment
The Jousto, OP Lasku and Collector billing-services are for 20 and over Finnish citizens.
Please read more:

 https://www.collector.se/en/
https://www.jousto.com/
https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot/op-osta-laskulla

 

 

 

 

 

Tmi UnelmAnkin (Contact: Annika Ojala-Koskinen)
Kivilahdentie 265
43100 Saarijärvi
FINLAND

www.unelmankin.fi
[email protected]
+358442903171

Y-tunnus 2842591-6
VAT number / Company ID: FI28425916

 

 

 

 

 

0

UnelmAnkin lomailee 14.7 saakka.

Tilauksia voi tehdä normaalisti mutta, toimitukset jatkuvat taas normaalisti 14.7.